Shop More Submit  Join Login
About Varied / Hobbyist Member Zack CahillMale/United States Group :iconthe-offspring-fans: The-Offspring-Fans
 
Recent Activity
Deviant for 7 Years
Needs Premium Membership
Statistics 234 Deviations 3,450 Comments 21,564 Pageviews

Newest Deviations

Favourites

Activity


Good Boy, Ranger! [TF Commission] by RaKooNZacK
Good Boy, Ranger! [TF Commission]
"*squeaks a rubber toy bone* Ranger want the toy? :D"

This here is a commission done for  rangerpup of his human self, Jason, becoming his more furry, playful Silver Labrador self known as Ranger! This was a fun one to make, as well as a learning experience since I had never really drawn floppy ears before. It's also the first time I've been really able to use my fleshtone Copic pens. I hope you like it! ^^
Loading...
  • Mood: Tired
  • Listening to: Cygnus Vismund...Cygnus, The Mars Volta
  • Watching: Guardians Of The Galaxy
  • Playing: Gran Turismo 6
  • Eating: Burgers
  • Drinking: Coke
So lately, money has been tight. Not enough hours at work, gettin sick, things to pay off, etc. And since I reaaaaally don't wanna have to sell my guitar or PS3, I'm thinkin I might open commissions finally. Sooooooo.... is there anybody out there interested in paying for art from a slacker koon? Id mainly offer fursona pics and transformation art, and I won't gauge ya on the price. I'm just curious if people desire such a thing. Lol
Black Tip Reef by RaKooNZacK
Black Tip Reef
So, a few weeks ago I got the wild hair to draw a shark anthro. Since I for some reason have always loved Black Tip Reef sharks, I decided to make him that. Finally inked and colored it tonite quickly, which may explain any sloppyness. I just wanted this done and up since it's Shark Week. lol
Loading...
Border Collie TF by RaKooNZacK
Border Collie TF
So, over a month ago I drew this random quickie and, well, I decided to finish it. I know, crazy!! Decided to have him turn into a border collie, I think. I kinda wanted to show a lot more skin than fur in the transition, hence all that pink fleshy stuff on him. Anyways, I'll stop rambling. Enjoy, peoples!
Loading...
Cow TF Comic - WIP by RaKooNZacK
Cow TF Comic - WIP
So, this has been sitting in a sketchbook for over a year (among many others) and I finally decided to finish it. So far I've just inked it and put in random dialog. Expect to see this colored and finished soon... hopefully... lol
Loading...
  • Mood: Tired
  • Listening to: Cygnus Vismund...Cygnus, The Mars Volta
  • Watching: Guardians Of The Galaxy
  • Playing: Gran Turismo 6
  • Eating: Burgers
  • Drinking: Coke
So lately, money has been tight. Not enough hours at work, gettin sick, things to pay off, etc. And since I reaaaaally don't wanna have to sell my guitar or PS3, I'm thinkin I might open commissions finally. Sooooooo.... is there anybody out there interested in paying for art from a slacker koon? Id mainly offer fursona pics and transformation art, and I won't gauge ya on the price. I'm just curious if people desire such a thing. Lol

deviantID

RaKooNZacK's Profile Picture
RaKooNZacK
Zack Cahill
Artist | Hobbyist | Varied
United States
Name: Zack Rakoon

Species: -Hybrid Canine/Human
-Raccoon/German Shepherd Mix

Gender: Male

Height: 6'2'

Weight: too much

Age: 22

Eye Color: Yellow

Hair Color: Black to Dark brown at times or the natural red

Current Residence: Redding, CA

Happily mated to :iconkabetchett:

Wanna know a bit about me? Well, hit me up! I'm usually up for chattin :3 just as long you wanna chat though, I don't wanna add someone, get all excited cuz its someone else to talk to, only to find they wanna request. no. send me note via here or DA and we'll talk about it. :3

Requests: note me, depends on my current schedule/mood
Trades: same as the requests
Commissions: ive never done commissions, so i have no prices set or anything. but someday, maybe...
Interests

AdCast - Ads from the Community

×

Friends

Comments


Add a Comment:
 
:iconwerekatt:
WereKatt Featured By Owner Sep 13, 2014
Thanks for the fave on A Little Privacy :)
Reply
:iconspacix:
Spacix Featured By Owner Aug 11, 2014  Hobbyist Digital Artist
Thanks for the fav zack! I still love your webcam image too :)
Reply
:iconv8arwing67:
V8Arwing67 Featured By Owner Aug 4, 2014  Hobbyist Digital Artist
Heya!

So, whatch been up to? 
Reply
:iconrakoonzack:
RaKooNZacK Featured By Owner Aug 8, 2014  Hobbyist General Artist
eh, just been working and stuff mainly. helping get a local fur group going, jammin music, all that good stuff =3
what have you been up to?
Reply
:iconv8arwing67:
V8Arwing67 Featured By Owner Aug 15, 2014  Hobbyist Digital Artist
Sounds awesome! 

Me? I've been better. I have found some part time work, I've been working with GMod now that I finally got a decent laptop, and I'm STILL working on some requests. XD
Reply
:iconrakoonzack:
RaKooNZacK Featured By Owner Aug 15, 2014  Hobbyist General Artist
nice x3 heheh making anything interesting with GMOD?

also, thanks for the favs ^^
Reply
(1 Reply)
:icontetra-triforce:
Tetra-Triforce Featured By Owner Jul 30, 2014  Student Digital Artist
thanks for the watch :)
Reply
:iconoboroten:
oboroten Featured By Owner Jul 30, 2014
Thanks for the faves.
Reply
:iconcheasydino:
CheasyDino Featured By Owner Jul 30, 2014
Thanks for your interest in the "Changing Times" Transformation Podcast!  Hope future episodes will be of inspiration for you :D

-Cheasy
Reply
:iconabsorr:
absorr Featured By Owner Jul 26, 2014  Hobbyist Digital Artist
It appears you have made an even smarter decision: adding me to your deviantWATCH! Now, any time I submit another deviation, you can get notified. Soon enough, you will have enough of my art collected in your favorites to make a slideshow for whomever you use it on, thus increasing its effectiveness and efficiency.
Reply
Add a Comment: